Verzenden & retourneren
De meest gestelde vragen op een rijtje
Verzendvragen
Met welke vervoerder wordt mijn bestelling verzonden?
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Hoe weet ik of mijn bestelling via brievenbuspost of pakketpost wordt verzonden?
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Krijg ik een Track & Trace code bij mijn bestelling?
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Betaal ik extra als mijn bestelling als pakketpost wordt verzonden?
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Verstuurd u ook naar Belgie & Duitsland?
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Betaling
iDEAL
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
AfterPay / Riverty
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Bankoverschrijving
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
PayPal
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Bancontact / Mister Cash
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Do you accept international credit cards?
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Retourneren
SALE ARTIKELEN: sale artikelen kunnen niet geretourneerd worden, ook geven wij geen geld terug of tegoedbon op afgeprijsde artikelen. ( dit staat ook duidelijk bovenaan onze webwinkel aangegeven )
Wij realiseren ons dat een artikel in het “echt ” anders kan uitvallen dan dat het in onze webwinkel lijkt. Retourneren of gebruik maken van het herroepingsrecht, ook zonder opgave van reden, is bij ons geen probleem. Retourneren of gebruik maken van het herroeping is mogelijk binnen 14 dagen nadat u de bestelling heeft ontvangen. U kunt gebruik maken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
Wel verplicht is de artikelen in originele staat en voorzien van alle originele kaartjes ongedragen te retourneren. Mocht er iets ontbreken dan wordt een deel van het aankoopbedrag ingehouden.
Wanneer staat het geld weer op mijn rekening? Alle betalingen lopen via onze betaalserver Pay.nl . Op het moment dat wij het retour gestuurde artikel in ontvangst nemen boeken wij de betaling bij Pay.nl gelijk terug. Houdt u ongeveer rekening met 2 à 3 werkdagen voordat het geld door hen verwerkt is en weer bij u op de rekening staat.
Kan ik mijn bestelling gratis retourneren? Helaas is dit niet mogelijk. Er zijn door het retourneren van een bestelling kosten die gemaakt worden door pakketleveranciers. De retourkosten ( al dan niet met Track & Trace ) zijn voor uw eigen kosten.
Ons retouradres is:
Ter Mull Ondermode
Afdeling Retouren
Walderstraat 31
7241 BH LOCHEM
Hoe kan ik hulp krijgen tijdens het bestellen?
U kunt tijdens onze openingstijden contact opnemen:
app: +31 (0)6 82 19 03 85
telefonisch: +31 (0)573 251585
of mail: info@termullondermode.nl
